ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

Πεζοπορικός περίπατος με σημείο εκκίνησης το Νυδρί

2 ώρες (7,2 χλμ.)

Πεζοπορική εξόρμηση στη Λευκάδα, με το βιβλίο της Lida Out Lefkada on Foot.

Νυδρί - Ράχη - Καταρράκτης

Ο περίπατος ξεκινάει από το Δημαρχείο απέναντι από την εκκλησία στο κέντρο του Νυδριού. Απέναντι από το Δημαρχείο βρίσκεται η ταβέρνα Fantastica και στη γωνία υπάρχει μια πινακίδα προς το ξενοδοχείο ΛΕΥΚΟ. Παίρνετε αυτόν το δρόμο, περνάτε το ξενοδοχείο ΛΕΥΚΟ και το δημοτικό πάρκινγκ. Μετά από 3 λεπτά στρίψτε αριστερά στο τρίστρατο. Τρία λεπτά αργότερα φτάνετε στον περιφερειακό του Νυδριού. Στρίψτε αριστερά και ύστερα από 2 λεπτά, μετά την μπλε πινακίδα με κατεύθυνση μεταξύ των άλλων Βαυκερή, στρίψτε δεξιά.

Πεζοπορία στο Νυδρί | Στα μονοπάτια της Λευκάδας | Lefkada Slow Guide

Ύστερα από 5 λεπτά από τον περιφερειακό, πηγαίνετε αριστερά στη γωνία, όπου υπάρχει μια κολώνα της ΔΕΗ και απέναντι μία πινακίδα που γράφει ΠΡΟΣΟΧΗ. Περνάτε ένα εργοστάσιο και ακολουθείτε τον τσιμεντένιο τοίχο του εργοστασίου και μετά τη στροφή συνεχίζετε ευθεία στο χωματόδρομο. Ύστερα από 4 λεπτά ο δρόμος σάς βγάζει σε έναν άλλο χωματόδρομο. Εδώ στρίψτε δεξιά, μείνετε αριστερά και λίγο αργότερα βγαίνετε στην άσφαλτο προς τη Ράχη. Στρίψτε δεξιά και 1 λεπτό αργότερα φτάνετε σε έναν τηλεφωνικό θάλαμο, σε ένα τρίστρατο. Εδώ πηγαίνετε δεξιά και μετά από 40 λεπτά στρίβετε αριστερά, περνάτε τη γέφυρα και αμέσως στρίβετε αριστερά. Συνεχίζετε σ’ αυτό το δρόμο ο οποίος αργότερα γίνεται χωματόδρομος. Αγνοήστε όλες τις διασταυρώσεις ώσπου μετά από 10 λεπτά φτάνετε σε ένα στάβλο κοντά στην κοίτη ενός ποταμού. Πηγαίνετε αριστερά από το στάβλο και διασχίστε την κοίτη. Στην απέναντι πλευρά συναντάτε μια άσφαλτο μέχρι να δείτε στο δεξί σας χέρι το καφέ Πλάτανος.

Οι καταρράκτες του Δημοσάρη στο Νυδρί | Πεζοπορία στη Λευκάδα

Ακολουθείτε το μονοπάτι με τις πέτρες ευθεία, ώσπου στο τέλος του διασχίζετε την κοίτη του ποταμού. Φτάνετε σε ένα μεγάλο βράχο απ’ όπου τρέχει νερό. Προσπεράστε τον και λίγο μετά ανεβείτε τα σκαλιά από φυσική πέτρα –προσοχή γιατί μπορεί να γλιστράνε– δίπλα από το βράχο. Στο τέλος φτάνετε σε έναν εντυπωσιακό καταρράχτη που πέφτει σε μια φυσική πισίνα.

Εκδρομή στους καταρράκτες στο Νυδρί | Φυσιολατρική εκδρομή στη Λευκάδα

Οι καταρράκτες του Δημοσάρι | Η φύση σ 'ολο της το μεγαλείο | Lefkada Slow Guide